lördag 4/5

förkyld!! :(  
Kan inte bli sämre än såhär just nu, vill verkligen inte vara sjuk.. 
Det började på riktigt igår, så jag gjorde inte mkt alls igår, låg på soffan och slöade.. 
Fixade stallet och krossade korn, sen var jag slut. 
Åkte till mamma på kvällen, hon bjöd på mat :) 
Robban lånade hem en skopa, så nu ska det väl grävas antar jag ;) 
Inte varje fredagkväll jag skjutsar runt skopor i bilen.. 
Vi åkte förbi graven och satte dit en bukett med rosor ♥ 
Nattade hästarna när vi kom hem och sen var det raka vägen i säng. 
Fick sovmorgon i morse, vaknade bara två gånger, en gång av mig själv eftersom hästarna brukar gå ut och sen för att Robbans klocka ringde..  Men den somnade jag om och sov faktiskt ända till 10, duktigt av mig! 
Idag ska hästarna trimmas inför morgondagens tävling, allt ska packas och göras klart. 
Hoppas att jag frisknar på mig lite mer under dagen, just nu är jag helt slut som människa.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0