Helghelghelg

I fredags var jag till öregrund, hängde med Madde, Jennie och Jessica :) grillade och åkte raggarrunda, tog en sväng till Gräsö fram och tillbaka och flängde runt..
Avslutade kvällen ute med tända ljus under filtar med en massa tjejsnack :)

Igår var jag och Robban först in till stan, handlade lite småsaker och besiktade bilen :) när vi kom hem åkte vi upp till Danne och åkte traktor ;) jag var inte hemma förens lite för sent, fixade hästarna och gjorde mig i ordning, grillade med Robban och Oscar och sen kom Danne och Matte hit och så åkte vi till Sala på after vårbruk, bönder som vi är ;) det blev även en sväng till Västerås för att äta.. Sen åkte vi förbi och lämnade av Oscar på hans jobb typ för att han skulle upp å jobba tidigt! :)
Sen for vi hemåt på någon liten jävla skitväg, var inte hemma förens typ klockan 5, kunde inte somna så jag låg vaken typ till 6, somnade typ en timme eller två innan jag vaknade igen..
Idag har jag inte gjort allt för mkt, åkt lite traktor, fått riktigt gott fika av Mattes gulliga mamma, varit hos Madde och Jonny för att fira Nathalies konfirmation, åt smörgåstårta och drack ett glas vin, så nu har jag precis gjort klart hästarna och har lagt mig i soffan där jag lär dö ganska snart..
Puss å godnatt! 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0