FREDAG !!

Hade en bra dag igår  :)) 
Hästarna skötte sig som vanligt, dom ska gå lite lugnare pass båda två idag..
När stallet var klart åkte jag till Danne, som sen följde med mig till stan, min bil har äntligen fått en ny ruta!
Fick en fet rattknopp, hur jävla frän som helst! :D  Han slog till och köpte en ny dator, med porrlyse och allt ;) 





 

När jag kom hem så åkte jag med Robban till Villsmossen och hämtade upp honom när han lämnat dit Mickes bil :)
Fixade hästarna och gav dom mat innan jag hamnade i soffan, precis när jag somnat så skönt så kom Robban och väckte mig, helt slut som människa ;) Gick till sängen och somnade om på stört, men ändå var jag helt slut i morse när jag vaknade..
 
Igår var jag med mamma till björklinge och slängde massa plast, sån där som man plastar höet med :) 
Det var vi och gubbarna.. Skönt att bli av med skiten, vet inte hur många år det är sparat, men helt klart för många ;) 

Nu ska jag ut och fixa klart stallet och krossa lite korn :) 
Får se om det kanske blir en sväng till Öre ikväll :):) 

Tjing! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0