Andra Maj.

Valborg - en sjuhelvetes resa! 
Dagen började som vanligt i stallet, gjorde klart det mesta som skulle göras.. 
Gjorde mig i ordning och åkte till stan med Sanna, vi kollade en del på forsränningen, åt sallad på cupido där vi var så himla snälla och gjorde en hudvårdsundersökning typ alltså ett papper med massa frågor.. 
Sen köpte vi jordgubbar, satte oss nere vid ån på en filt och åt dom med ett par cider till, mys! 
Vi knallade upp till Micke, vi åkte med honom hem, eller ja vi åkte till systemet först och sen hemåt, först åkte vi till våla och lämnade av Sanna sen åkte vi till pizzan, Micke och Stefan käkade och jag och tessan höll sällskap ;) 

Sen var det bara hem och ladda om, gjorde klart hästarna och åkte sen till Oscar, grillade och drack lite väl mycket gott! :) 
Åkte till Sala och hamnade i...  Salaparken?..  Det var nåt där, och vi va där ;)  Kommer inte ihåg så mycket mer ;) 
Tror vi drog oss hem strax efter 2 eller nåt sånt :) 
Gårdagen var alltså ganska lugn..  Sov mest hela dagen :) 
Var ute och sprang en sväng på kvällen, runt i harbo, jag menar man vågar ju inte direkt springa i spåret nu ;O 

Idag har zally fått på sig sina skor, och hon fick gå ut och galoppera lite grann, galenpannan!
Hon behövde busa av sig, speciellt om jag ska överleva kvällens träning :) 
Har varit ute på en promenad, 7km på en timme, jag försökte gå så fort jag bara kunde, men jag kom ingen vart, det blåste så mycket att jag nästan gick bakåt ibland.. 
Ska snart ut och göra klart stallet innan det är dags att ladda om för träningen. 
Bilder från valborg: 
 
 




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0