26/5

Saras födelsedag, mors dag och en allmänt bra dag!
Låg och sov till typ halv 12, fick frukost på sängen och allt! Lyxigt värre ;)
Sen gick jag ut, fixade hästarna och stallet.. Båda hästarna kändes bra, men jag är lite orolig för Zally, båda dörrarna i stallet var öppna i natt och hon var både iskall om kroppen i morse när jag släppte ut henne och dessutom så hostade hon lite grann idag, hon får inte bli sjuk.. Har satt på henne ett lite tjockare täcke nu i natt och hoppas hon mår bra :)
Långben gick dressyr, han kändes riktigt bra när jag fick ihop honom :)

Sen var det bara att hoppa in i duschen och åka till Sara på födelsedagsfirande :) mkt trevligt!
Nu har jag nattat hästarna och Robban har vart iväg till sin mamma! :)
Dags att sjunka ner i soffan till någon söndagsfilm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0