torsdag .

Igår blev det inte mycket gjort här hemma direkt - var helt död största delen av dagen, gjorde ett par uppgifter och sen sov jag ett par timmar.. 
Bara Zally blev riden, hon kändes bra fast hon var lite sprattlig, busig och sådär knäpp som hon blir ibland! 
Långben fick en vilodag, ska rida igenom honom lite mer ordentligt idag, ska försöka hoppa några språng på båda två inför helgen! :) 
Tog in hästarna tidigt och åkte hem till mamma, Robban åkte dit direkt efter jobbet med lastbilen så vi kunde hämta hem lite mer hö :) Så nu har jag så ja klarar mig ett tag!  :) 
Mattias var hos mamma så vi stannade kvar och åt middag, mamma kollade igenom min uppgift lite grann med som jag inte fått till än - vet inte om jag blev så mycket klokare på det ja, men det visar sig..  
Kom hem kring 22 tiden, Robban hade hunnit lasta av höet så jag nattade hästarna och mig själv  :)

Har fått en hel del plugg gjort nu på morgonen, känns bra att det inte är så mkt kvar nu! :)  
Sen ska jag knalla ut och fixa hästarna och göra i ordning dom för idag, lär krossa lite korn också.. 
Måste göra rätt mycket idag, för det blir inte mycket tid till övers i morgon.. 
Vad händer i morgon? Någon som ska hitta på nåt?  :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0