tisdag.

Dagen blir för det mesta som vanligt, en del plugg, hästarna ska motioneras och stallet ska fixas- 
Och sen jäklar, då drar jag till månkarbo, möter upp Jessica, åker vidare och möter upp Jennie och Madde för tjejkväll! Bastumys en tisdag, hur bra kan de bli?!  :)  



jag har inte ont i magen, men jag är spänd som fan, fattar inte varför =/ 
känns som att jag spänner ut magen hela tiden, haha.. inte ett dugg trevligt. 
kan typ inte äta nåt, är as hungrig men känner mig typ bakis när jag väl börjar äta?
 
internet fungerar typ var 5:e minut, blir snart tokig! 
så är det väl alltid när man verkligen behöver det? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Gravid?

Svar: Nja, det tror jag inte! :) Vårkänslor kanske? ;)
capitol.blogg.se

2013-03-19 @ 15:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0