Sista mars!

Hua vad jag vaknade tidigt i morse, lite väl tidigt.. Men som tur var så ställde man ju fram klockan så att jag fick en timme framåt på köpet!  :) 
Tog en sväng med hunden och sen fick hästarna gå ut, det är rätt fin utsikt härifrån och speciellt på morgonen när solen är på väg upp.



Har knåpat ihop en liten film från igår som jag just nu håller på att ladda upp. Madde red ju Långben för Uffe, det var ungefär precis så som jag hoppades på, Uffe pressade lite mer och Madde fick känna lite mer på den "riktiga" hästen..  Jag kan inte klaga nånstans, jag hade absolut inte ridit bättre själv - jag som inte ens fattade vad han sa åt henne att göra ibland ;) 
Vi fick väl båda två lite saker att tänka och jag framförallt att träna på, får se hur det går.. 
Filmen kommer om en liten stund, den är inte riktigt klar än.. 

Jag har precis badat hunden, så nu är hon lite fräschare! 
Så nu ska jag snart kila ut i stallet och fixa klart där ute :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0