Ovanligt tidig måndag morgon!

Inte är det ofta min klocka ringer före Robbans direkt..  Men det gjorde den idag! 
Gick upp vid halv 6, klädde på mig och skulle gå ut och starta bilen, volvon alltså.. och åka, men det ville då inte den heller.. 
Fick hjälp av Robban att kabla igång med hjälp av min superbil ;)  Lite sen har väl aldrig skadat? Som vanligt när det gäller mig , eller?   
Åkte i alla fall och hämtade upp först Danne och sen Matte och styrde vidare mot arlanda..
Kan inte låta bli att bli väldigt avis.. Tänk så skönt med lite utomlandsvärme, långa dagar vid vattnet, drinkar, god mat!   Ja, drömma går ju alltid ;)
 


Sen åkte jag hem igen, tog en sväng förbi Robbans jobb och bytte bil eftersom jag ska iväg med Långben senare idag :) Ska bli kul, han verkade lite småknäpp även i morse så vi får se hur det går ;) 
Jag ska ju hoppa Sessan samtidigt, så det ska bli kul :D 
 
Men först blir det ett par timmars pluggande, sitter med en kortare uppsats som ska göras klart idag.. 
Sen ska jag försöka städa lite och njuta lite av den underbara solen!! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0