Måndag 11/3

Ååh, plugga plugga.. Måste bli klar nu !!
Är lite less ;)
Har suttit hela dagen idag i stort sätt..
Långben har gått en sväng och Zally har stått idag med, hon var i af lite piggare idag.
Småttingarna har blivit verkade nu på kvällskvisten, Robban hjälpte till att hålla i och dom skötte sig suveränt båda två :)
Jag har sparkat sönder mitt ben, skulle sparka ut isen på ena vattentunnan i morse och höll på att dö, har ont som fan fortfarande.. Skulle inte förvåna mig om de e en spricka eller nåt , men men..
I lördags hade jag sällskap av Madde, Jennie och Jessica här- längesen jag hade så kul , längtar redan till nästa gång ;)
Sitter nu och kollar på tv och varför är det alltid killar som är med på matätartävlingar, typ korv med bröd? Varför ens vara med? Galet äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0