lördag morgon!

God morgon!  
Varför är jag så ovanligt pigg och glad såhär dom dagarna när jag ska vara helt slut och sova till 12? 
Både idag och förra helgen har det varit samma sak, kommer i säng vid 3-4 tiden, har klockan ställd på typ halv 8 och vaknar kvart i 7 klarvaken och as pigg!  

Skulle egentligen varit på träning idag, men det blev inställt även idag :(  
Hoppas Cia blir bra snart, vi vill hoppa!! 
Trimmade båda hästarna igår och dom känns bra båda två, klippte även båda så dom blev lite fina igen :)  
Ska ut en sväng idag med, men jag tror båda två ska få bli tömkörda idag..  Perfekt att motionera både mig och hästarna samtidigt =) 
Tråkigt i alla fall att det inte blev nåt idag, men så äre..
Det blir kanske lite mat och ett par glas vin ikväll med istället då ;) 
 
Veckan har gått sjukt fort och jag känner att jag fortfarande lever på förra helgens energiboost när Jennie, Madde och Jessica var här, taggar som satan till nästa gång!!  
Har bakat bullar, rätt okej att ha i frysen!  =)


Igår i alla fall så kom Sara hit efter jobbet, Robban och Oscar fixade hennes bil :)  
Vi tog en promenad runt harbo och gick förbi kyrkan och hälsade på morfar. 
Kirrade lite fläskfilé i mango chutney , tummen upp på den (Y) 



Sen gjorde vi oss i ordning och åkte först till en ja såkallad fest, men hoppade rätt fort på tåget att åka med Danne till stan för att hämta upp Matte, och ja vi var ju kvar där ett tag och hade faktiskt kul, trot eller ej, och speciellt så ska väl inte jag klaga som hade 4 killar med mig ;)  hehehe!  
Vi åkte en raggarunda i stan och stannade en sväng på max, helmysigt!
 

 


Puss å kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0