Långfredag.

Vaknade första gången kring 5 tiden när Robban gick upp, andra gången vid 6 för att jag frös (satte på värmen och somnade om) Och sen ringde klockan vid 7 så då var det bara att knalla upp.. 

Fixade hästarna direkt, borstade småtjejerna och klippte faktiskt manen på båda två lite grann, bara toppade bort det som är mest slitet så det blir lite lättare att borsta.. Dom blev så fina så! :) 

Nu sitter jag i soffan och funderar på att äta frukost, eller helt enkelt vänta tills lunchen hos mamma som jag ska på senare idag. Ska förbi stan och köpa en liten present åt pappa som jag ska sätta vid graven idag 

Hästarna ska trimmas, Zally ska få ta det lite lugnt idag eftersom hon gick ett långpass igår, Långben däremot ska ridas igenom ordentligt så han är snäll i morgon när Madde ska rida honom igen ;) 
Men det får bli framåt eftermiddagen/kvällen, tar stan och mamma först och hästarna senare idag för nu ska jag fixa min tvätt, har en hel del som ska vikas och hängas och sen ska även akvariet få sig lite kärlek!
På med lite musik bara så är det mkt lättare.. 
Robban är som sagt inte hemma idag, han och Rikard åkte iväg tidigt i morse, dom skulle kolla på någon bil och sen åka till Elmia så det visar sig när dom kommer hem helt enkelt :) 

Jag tog en joggingtur och ett kort styrkepass igår, och tänkte att jag skulle masa mig ut idag igen bara för att, speciellt när det är så svårt att motstå allt sånt där gott.. 
Ni vet, den dåliga traditionen under påsken!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0