Låång dag!

Ja, idag har det varit en lång dag, men en bra dag!
Gick upp vid 6 i morse, fixade alla hästarna och packade allt och åkte iväg med mamma upp till Högbo för tävling.
Fick inga perfekta rundor, men det var verkligen roligt, han kändes bara så himla bra på nåt sätt! :D
Första klassen hade vi 1 ner, hade lite för dålig galopp och hamnade i ett tillbaka läge, i andra klassen hade vi 2 ner, först in i kombinationen, tyckte jag hade allt på det säkra, men ska jag vara riktigt petig så kom jag kanske några cm för nära, och sen fick jag väldigt långt på en distans, så där blev han istället lite flack.
Men han hoppade igenom i stort sätt alla språng, fin höjd och med kraft i sprången.
Väl hemma, typ 18- 18,30 så var det bara att packa ur allt igen och ladda om, kollade igenom filmerna och bytte om, ut och red Zally en sväng som ska iväg och hoppa i morgon och hon kändes bra :)
Åt middag vid halv 9 kom iväg till stan vid 9 och är nu hemma igen efter att ha hämtat Robbans bil.
Nu blir det till att dö en sväng i soffan med resterna av Jessicas asgoda efterrätt :D

tjing!


I can fly -


Sträcker fint på bakbenen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0