FREDAG !!

Yeeey, äntligen fredag!! :):):)  
Fick Robban hemma idag till på köpet, han var ju hos doktorn igår så då blev han hemma idag eftersom det är lite extra synd om honom ;)  
Själv är jag lite rasslig i halsen och hoppas verkligen inte att det bryter ut någon jäkla förkylning nu - även om den inte alls känns långt borta.. 
Ska åka in till stan idag, ska försöka leta upp nåt snyggt att ha på mig, Robban åker med så vi lär väl hitta nåt snyggt åt han med!  :)  det brukar iofs vara lättare än till mig så vi får se.
tänkte försöka slänga ihop den där asgoda kladdkake-halloncheescaken idag om jag hinner, är galet sugen! 
Speciellt med tanke på att jag inte kan äta, jag kan bara inte, några tuggor går i bara för att magen skriker, sen tar det stopp.. Men, det har väl ingen dött av antar jag! 
Småhästarna börjar bli så fina nu när pälsen börjar ramla av, så nu syns hennes ärr väldigt tydligt, men det är riktigt fint måste jag säga, det hade kunnat bli riktigt fult, tur på fina tjejen 
Det syns inte så bra på bilden däremot, det var svårt att få till en bild...
 


Dax för frukost! I den mån de går.. 
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0