Fredag underbara fredag!

Dax att gnugga geniknölarna och försöka få den där jävla uppgiften klar idag, har bara suttit nu i 2 dagar redan..
Sen ska jag förbi systemet idag, om inte Robban gör de.. För att tappa några knölar :p men det är de värt :D taggad som fan tills i morgon när brudarna kommer hit !! :)
Ska hem till mamma ikväll och prata lite, ska ta med grejer så jag kan fixa Zallys tappsko! Ska rida hästarna en sväng och så ska jag krossa korn, måste fixa min tvätt och dammsuga och fixa åt fiskarna och.. Ja säg vad jag inte har att göra! Fullt upp hela dagen kan man säga..

Skulle gärna kunna dissa skitgörat och hänga på Sanna och Danne i stället ;)

Har lagt märke till att lille Sky har börjat kaxxa på sig, nu börjar hon trotsa syrran.. Ser så gullig ut ;)

Nej, dax att sätta fart! Ting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0