18 mars

Ja, igår var jag då inte så vidare pigg heller.. 
Var helt ledsen i ögonen på kvällen för att dom var så trötta :(  
Men det var man väl inte mer än värd med tanke på den lilla sömn som helgen gett!
 
Jag vet att det är många som undrar vad fan jag håller på med?
Och jag kan inte riktigt förklara det hela på ett bättre sätt än att det går bra nu helt enkelt.
Bättre sent än aldrig så känner jag att jag måste kunna stå på egna ben och fatta egna beslut, och jag kommer inte göra hur stora förändringar som helst, men början på det här året känns verkligen som en nystart på i stort sätt allt och jag kommer säkert göra många saker och fatta många beslut som jag själv inte kanske ens trott eller räknat med. Det känns som om den stora hemska ryggsäcken jag haft på mig senaste året har ramlat av, och det njuter jag av. Sådetså! :) 
Gårdagens norrsken och dagens strålande sol är ju dessutom bara extra plus i vardagen!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0