sveriges nationaldag.

Ledig torsdag - Robban åkte till tyskland och jag åkte till mamma :) 
Småttingarna har fått åka dit på bete, så nu kommer dom kunna gå där ett tag och njuta bäst dom vill! 
Det gick hur bra som helst att åka med dom, det var lite jobbigt att stå, men det var ändå inga konstigheter, Certina frågade om hon verkligen skulle gå in, men det gjorde hon, och Sky bara hänger på, klockrena brudar!!  Tog inte ens 5 minuter :) 
Väl hemma hos mamma fick dom gå in i stallet och hälsa på morsan innan vi släppte ner dom, Blackie sa typ, det är jag som bestämmer, sen var det inge mer med det  :) 
Sen hjälpte jag mamma att fixa med poolen, tog bort plåtarna och började fylla vatten och rengöra, får se hur det ser ut i morgon, borde vara fin fint! 

Ska krypa i säng nu så jag orkar mig upp i morgon!  
Men jag slänger in ett par bilder från idag först ;) 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0