10 juni

I lördags var vi till vallen, såklart!
Började med att grilla och åkte till Sanna och Danne för att möta upp de andra som var där :) Även Sara och Olga kom dit innan! Drog ner till vallen rätt tidigt, har nog aldrig varit där när det varit så ljust ute, men det var rätt skönt, ingen kö in eller nåt sånt..
Hann förbi fotografen och röda mattan innan Hoffmaestro började spela och alla andra kom dit!
Galen kväll, men rätt bra, bästa på länge tror jag till och med !! :)
Igår däremot var det lite lugnare, tog ut hästarna som vanligt och sen var det bara raka vägen in igen, tog ett glas oboy och somnade om i soffan :)
På eftermiddan vart det däremot en långpromenad på närmare 2 mil, var lite seg i benen när jag kom hem.. Men det var skönt att komma ut en sväng med tanke på att hästarna fick vila och resten av kvällen också var lugn..

Idag har jag som vanligt ridit mina hästar, dom gick bra båda två, Zally börjar det hända grejer med nu, hon börjar äntligen få ett ordentligt register att arbeta i :) Långben var fin, avslappnad och stampade på rätt bra idag faktiskt!

Och nu på sena eftermiddan har jag dessutom varit iväg hem till Birgitta och Camilla och ridit deras 4- åring, det var kul, riktigt fin faktiskt! :)

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0