tisdag 15/1

Snöstorm kan man säga!
Det har snöat konstant heela dagen och blåser som satan, hästarna tycker inte att det är direkt kul kan jag lova!
På eftermiddan när jag gick ut för att kolla så hästarna hade mat kvar så stod alla där och ville följa med in..
Hästarna har helt enkelt bara gått korta pass, inget avancerat alls..
Jag har tagit en promenad med Madde idag igen, det var skönt att få komma ut med tanke på att jag suttit inne typ hela dagen och pluggat, har fått svar på min inlämningsuppgift som jag skickade in, 6 rätt av 6 möjliga = helt okej! ;)
Så nu trilskas jag med en annan uppgift som jag inte riktigt fått till än som jag ska försöka få iväg i morgon senast..
Har även skickat över den till mamma för att kunna få lite hjälp, det är bra tur att jag har mamma ibland så man kan fråga om hjälp när det står still i mitt lilla huvud! :)
Idag var det även storhandling på schemat, så nu är det uppladdat för ett bra tag framöver ! :)
Där träffade vi dessutom på Tessan och Oscar, som vi sen käkade tillsammans med på max :)
När vi väl skulle därifrån så startade inte volvon heller, Robban hade haft värmaren på liiiite för länge så som tur var fick han hjälp av Oscar innan dom åkte.. Den är bra den där värmaren, för det mesta..
Jag åkte buss in till stan, finns det nåt värre att gå till bussen i snöstorm?
Tur att jag hade min värsting mössa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0