onsdag!

Idag har jag varit rätt seg, var trött redan i morse och hade ganska svårt att komma igång.. 
Jag har i alla fall ridit båda hästarna som skötte sig bra båda två! 
Jag red Zally först, hon var som en tickande bomb som bara väntade på att explodera.. Som tur var så höll hon sig lugn, bara hoppade till ett par gånger! 
Hon fick jobba en del undan skänkeln, lite sidvärts både för att få henne undan för inner och ta stöd på ytter vilket hon fick till riktigt bra efter ett tag men sen även för att få henne lite lättare och mer igenom i munnen då hon annars lätt blir lite hängande. 
Men som sagt, det kommer nog ta några dagar innan hon kommer igång nu efter vintervilan och faktiskt lugnar ner sig lite :) 
Långben kändes fin han med, jag var däremot inte riktigt på hugget, men jag var ändå nöjd! :) 
Nu är det kväll, har ätit middag, gjort en kladdkaka till kvällsfikat och har precis nattat hästarna! 
Sitter och kollar på Coyote Ugly, riktigt längesen jag såg den - det är nästan nostalgi :) 
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0