Måndag!

Igår var en kort dag, den gick väldigt fort..
Robban och jag höll på lite på övervåningen och började rensa ut rummet där vi tänkte göra badrum, det tog typ hela dagen och det är nu bara några tomma hyllor som ska kastas ut :)

Eftersom vi höll på där hela dagen så hann det bli mörkt innan jag kom ut i stallet, så jag fick rida i mörkret, men kom på den briljanta idén att jag kunde ju rida på grabbarnas lastbilsparkering!
Långben fick mest jobba i trav, han var lite slö och kändes inte perfekt, men han gick ändå stundvis super bra! Jag tror att jag kan få ordning på honom, jag måste bara fokusera själv så jag hela tiden gör rätt! :)
Zally tömkörde jag, hon var väldigt pigg och glad så det gick bra!
Ska rida henne lite grann idag istället..

Idag började dagen en timme i stallet som vanligt, och sedan dess har jag inte gjort annat än att plugga..
Ska försöka göra klart eller ja, så mkt som möjligt på inlämningsuppgiften idag. Ska i alla fall lämna in den senast i morgon :)

Här är det som ska bli vårat badrum..  Det blev lite bättre men..  Känns ganska långt bort?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0