måndag.

Klockan är strax halv 5 och det är fortfarande inte helt mörkt ute! :)
Solen går ner nästan en halvtimme senare för varje vecka som går..
Idag går den ner halv 4 och då tar det drygt en timme innan det blir mörkt, dvs nästa måndag går solen ner typ kl 4 och då är det inte mörkt förens 5! :) Haaleluja! :)
Har inte mkt kvar att göra idag, ska ta in hästarna och ta en promenad innan jag lagar mat och tar kväller :)

Igår var jag först ute och gick med Madde på morgonen, en snabbare vända på 5 km. Sen åkte jag med Robban till stan, handlade på mig mat åt hästarna för en månad till framöver.
Laddade upp med frukt och grönt till mig, tänkte försöka få in lite bättre kost här nu när jag har börjat promenera för att kanske få ett bättre resultat! Så nu är fruktskålen typ lite lätt överfull :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Bara att mumsa frukt nu då! Innan den blir gammal och skruttig ;) Go for it!

Svar: Kanske både den och jag! :P
capitol.blogg.se

2013-01-21 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0