fröken händig!

Idag har jag ägnat några timmar i sadelkammaren,  det har ju vart lite mitt projekt just nu.. 
Det jobbiga som har varit att jag inte vet hur jag vill ha det, men det har kommit lite eftersom och eftersom det inte är så lätt att ändra så mkt heller när det både är betongväggar runt om och ganska litet.. 
Det är självklart lagom storlek åt mig, men det är ändå svårt att göra helt som man själv vill!  
Det börjar bli färdigt, även om jag säkert kommer fixa lite mer längre fram när jag märker hur jag vill ha det! :) 
 
Jag vet inte hur många av er som vet eller kommer ihåg hur det såg ut förut,  men här är en liten smygtitt på hur jag har fixat idag :) 

Såhär var det alltså från början: 

 
 
Och nu, ett par välbehövliga hyllor, spegel och klockan på plats: 
 
 


Och här är den andra väggen från i somras: 
 
 
Och här är från idag, har fått upp spöhållaren och även en hållare till longerings/tömkörnings prylarna! 
Sen har jag fått upp ett par korgar till skydd och lindor! 
 
 
Det blir lite svårt att få med det bra på bild, men jag vet ju själv hur jag har det, vilket är det viktigaste ;) 
Det börjar i alla fall bli lite ordning och reda nu, superskönt :) 
 
Nu ska jag dö på soffan innan hästarna ska nattas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0