FREDAG !!

Bra start på dagen!
Började såklart med att fixa och ta ut hästarna, Långben har gjort något konstigt, första dagen var han lite svullen och hade typ småsår på ena bakbenet, och igår var han lite svullen i båda bak.
Han var ute på en ridtur och det gick bra, han ömmade ingenting och var inte halt eller något, i morse när jag skulle ta av lindorna så såg jag framför mig att det skulle vara 15 ggr värre, men som tur var såg han riktigt fin ut! Knappt svullen och ingenting så det var skönt :) Får hålla ordentligt med koll bara så det inte blir nåt!
När hästarna var klara gick jag i alla fall in och bytte om för en promenad!
Mötte upp Madde nere vid Eklunda och så gick vi runt Viby, riktigt skönt faktiskt! :)
Vi var ute och gick igår med, samma sväng fast jag åkte bilen till henne så gick vi tillsammans därifrån!
Blir en sväng i morgon med :)
Jag har bestämt mig för att komma igång lite mer nu, det vore verkligen skönt på många sätt, och inte minst så behövs det! :)
Så jag ska försöka uppdatera lite grann här, men jag ska även börja använda mig utav Shapelink, deras dagbok tycker jag är super bra, och perfekt att bara kunna lägga in från mobilen! :)
Nu har jag i alla fall ätit lite frukost och ska försöka göra lite "fredagsfint" här hemma som Robban så fint kallade det..
Sen blir det hästar resten av eftermiddan, inget pluggande idag! :)

Plockade dessutom bort mina tomtar igår, kände att det var dax.
Ljusstakarna och gardiner och sånt får vara kvar ett tag till, för att det är mysigt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0