22 Januari

tisdag eftermiddag, känner mig just nu både pigg men samtidigt lite trött..
Har precis kommit hem från en 7,2 km lång promenad på knappt under 70 minuter, försökte trycka på lite fart idag.. Försökte! :P Jag vet inte om jag kan gå snabbare, mina ben verkar inte kunna det hur mycket jag än vevar med armarna ;)

Sak samma, i morse kände jag mig sådär riktigt sjuk, helrostig, ont i kroppen, ont i magen, yr och illamående meen det har som tur var gått över så nu hoppas jag det inte kommer tillbaka!

Så nu ska jag elda lite grann så det kan bli lite värme i huset, ska gå ut och fixa klart stallet och hästarna innan en varm dusch och matlagning väntar!

Ska nog försöka städa lite grann ikväll med, det börjar behövas..
Tror nog att jag dessutom ska ta med mig granen ut nu när jag går!
Perfekt att slänga in åt hästarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0