Söndag 17/2

Åh, vad trött jag är idag!  
Med endast 3,5 timmes sömn i natt så känns det i kroppen att jag behövt minst det dubbla.. 

Igår var jag i alla fall iväg till jälla med Långben, det gick bra, men det var nog bra att jag fick ta en p&j såhär som start. Han var lite spänd första rundan, han gick ju bra ändå och gjorde inget konstigt, vi kom lite tajt på en oxer där jag inte fick tillbaka honom i tid, så han petade den. Men det är inte det som är fokus, även om han var lite spänd så tror jag att jag hittade honom  ;)  
Hans lite spändhet ser man genom att han hoppar med huvudet liite högre än när han är helt avslappnad, och det är inget jag kommer åt, än! 
Så när jag väl gick in i på 120 banan så kändes han bättre och jag var nöjd, måste jobba på att hålla lite mer galopp i honom bara, så att han inte får chansen att smyga runt :)  
Överlag var jag i alla fall nöjd med honom, han skötte sig som vanligt! 
 
Vi hade lite roligt om inte annat, mamma och jag fulade oss en del ;) 


Men tog också en finare bild :) 


Fina killen!


Igår kväll åkte vi till Tessan och Oscar och åt tacos & drack lite gott :) 
Slutade med att vi inte kom hem och i säng förens typ halv 4! 
Så det var bara att ställa klockan, sova några timmar och kliva upp igen, släppte ut hästarna och gav dom mat innan jag gick in, bytte om och tog mig ut på en promenad med Madde :) 
Det var ett tag sen vi gick tillsammans, så det kändes skönt att komma ut igen, då kan man inte skippa de och bara sitta kvar hemma ;)  
Nu ska jag gå ut och göra klart stallet, har inte gjort ett dugg där ute än.. 
Robban ligger och sover på soffan, ser rätt skönt ut måste jag säga! 
Mys  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0