Helgen som gått..

Ja hela helgen har redan varit! Vi har varit på sjön och åkt bil, asconan gick sönder rätt fort så det fick bli 240n istället resten av dagen! :)
För övrigt har de varit lugnt, jag känner mig sjuk och inte ett dugg pigg, plus att den här helgen har varit sjukt jobbig känslomässigt..
Jag har varit ute och ridit båda hästarna idag, Långben var inte rolig, Zally super fin! Zally fick trava lite bommar och mest jobba lång och låg.

Jag hade lite myspys i hagen när hästarna njöt av solen idag, så skönt när den börjar värma! :)

Sen har jag målat, jag har äntligen fått klartecken om att gungstolen jag ville ha bara var att ta så den är nu nästan som ny ;) Ni ska få se bilder, även om den inte är riktigt klar än..
Måste bara tillägga att fan va jag är grym på att laga mat, gårdagens middag var as god! Gjorde skav av en stor bogstek jag hade i frysen, klyftpotatis, egen sås och en stor sallad :) och jag tror banne mig att jag har en lasagne i ugnen som är helt salig ;)

Ska göra klart hästarna nu och sen tagga in mig själv på söndagskvälls mys!

Bilder från helgen  :

Gungstolen som fått sig en makeover! 



Parkerade mitt i banan! 

Söndagsmys i solen



Och ja, Långben älskar sina brudar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0