hej mitt vinterland

Snacka om att vårkänslorna försvann fort! 
En halvmeter snö, superbra! 
 
I lördags var vi på sjön hela dagen, det var trevligt :) 
Bilarna höll hela dan, så det var rätt skönt! 
På kvällen var vi först fram till pizzan och åt tillsammans med dom andra, sen gjorde vi oss i ordning och åkte fram till Stefan som hade fest för att han fyllt 25 :) 
Jag var rätt lugn eftersom jag skulle iväg å träna i söndags, men det var rätt mkt folk och en rätt bra kväll :) 

Som sagt var iväg på träning i söndags, båda två skötte sig bra! 
Zally var mer vild än tam i början, hon hade hur kul som helst :) 
Det blev en lång dag, åkte hemifrån vid halv 2 och kom hem vid 8..   Men det var det värt :)  
Hann ju med en fika paus därimellan med mamma och hennes nybakade bullar! 

Har varit ute och fixat hästarna på morgonen nu, ska sätta mig ner och plugga resten av dagen i stort sätt! 
Hästarna ska ridas en liten sväng i var också såklart, och sen hade jag velat göra klart gungstolen som har stått på tork i några dagar nu :):)  

Nåt mer som hängt på tork, satan va jag är nöjd med mitt bygge! :D 
Rätt skönt att kunna hänga upp och sen kunna ta på hästarna torra täcken! 


För övrigt är jag rätt less på livet, och känner att jag helt klart skulle kunna dra täcket över mig i ett par år framöver, det är så mkt som händer just nu som jag bara vill spy på. 
Dvs, om jag verkar butter så kan jag säga som så att jag är inte på topp just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0