Alla hjärtans dag -

Ja, idag är det alla hjärtans dag, den dagen på året då man "ska" visa alla man tycker om lite extra omtanke..
Många tycker den här dagen är helt onödig, och många tycker precis som jag, att den är rätt mysig! :)
Alla är lite extra gosiga och omtänksamma ju!
För oss som har en partner är det ju den perfekta dagen att vara lite extra romantisk, och frågan är då - vad ska man göra/ge?

I mitt fall blir det inget wow i år, det blir bara en lite bättre vardag än vanligt, wow - det får Robban stå för om han tycker det är nödvändigt ;) Från min sida blir det blir god mat, håller just nu på med en hjärtformad chokladtårta som ska bjudas på ikväll, nystädat, nybäddad säng, lite tända ljus, massage och sen behöver ni inte hänga med längre ! ;)

jag hoppas att ni alla har en trevlig dag, kanske fylld av överraskningar? ;)

En extra puss å kram på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0