8 februari!

Snacka om seg fredag, känner mig inte ett dugg pigg å glad  "/  
Har typ inte gjort ett skit än, pluggat lite grann, men kan inte koncentrera mig.. 
Tvättat lite, och plockat lite, ska väl dra en sväng med dammsugaren sen, fattar inte att det blir så "skitigt" på en gång..  Har precis tänt pannan, och ska snart ner och byta tvätt & torktumla.. 

Var ute och tog ett par snabba kort på hästarna i morse, dom var busiga, och så himla söta! Mina gullisar 
Har varit så himla ledsen nu senaste veckan, känner mig så hemskt nere & deppig, försöker samla mig och ta nya tag, men fan va svårt det ska va? 

Var ju hos Bea igår, det var trevligt, kom hem och skulle natta hästarna och passade på att gulla lite med hästarna, kratsade hovarna på småtjejerna som är så himla duktiga!  Båda två står heelt stilla i boxarna även fast de står lösa, jag kan kratsa och greja hur jag vill, dom är supercooola, ja speciellt Sky, fölisen som lärt sig massor sen hon fick flytta hit! Då blir man bara så glad  :)  

Hästarna har inte gått så himla hårt senaste 2 veckorna,  och för Zallys del gör det inget, hon är lika fin varje dag jag sätter mig på henne nu!  Långben däremot är ju bara kaos.. Han som kräver ordentlig ridning varje dag, så han är inte riktigt lika fin även om han känns helt okej  :) 




 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0