tisdag 23/4

Det är sista april nästa vecka, hur galet är inte det?!  Snart maj, snart riktig sommar! 
Och det är fortfarande snö kvar i spåret..  Jag och Danne var där igår och sprang, vi träffade dessutom Madde och Jonny som skulle ut på promenad med hundarna :) 
När jag kom hem så vart det lite planering inför Viccans flytt, hagar och sånt som ska fixas.. 
Så det blev en sen middag eftersom jag inte kom in förens vid halv 10 typ..
Idag blev det en promenad och lunch hos Madde, har spanat in deras nya hus! :) 
Sen hoppas jag att Stefan kommer hit och kopplar in det sista på tvättmaskinen, så att vi kan prova den, jag slår vad om att den kommer hoppa ut genom fönstret typ ;)  Men det visar sig.. 
Efter en powernap i soffan är det nu dags att ge sig ut i stallet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0