Tisdag 2 april

Gårdagen bjöd på bilåkande :)
Åkte först upp till Valbo, Robban mötte upp en kille som köpte nånting av honom och så köpte Robban nånting honom. Sen tog vi en sväng i affärerna, men det var inte mycket roligt.. Hittade ett par skitsnygga jeans, men dom fick inte följa med hem, vilket jag så klart ångrar såhär i efterhand! Köpte i alla fall med mig en tröja..
Sen åkte vi i alla fall hem, jag fixade stallet och red båda hästarna!
Tog en promenad med hunden och fixade middag, duschade och åkte vidare till Arlanda för att hämta upp Matte och Danne :) vi tajmade rätt bra, så jag slapp vänta allt för länge!
Kom hem, tog en sista sväng med hunden och sen var det bara att skynda i säng :) 
Idag är det rätt lugnt, sitter just nu och pluggar inför min sista tenta, börjar bli så sjukt less!!
Men sen ska jag ut och rida och fixa stallet, krossa lite korn och försöka städa lite.. Har världens bombnedslag där ute känns det som..

Lite rosig om kinderna efter kvällspromenaden igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0