söndag.

Lugn helg, har inte gjort mkt än heller! 
I fredags somnade vi på soffan och gjorde inte ett dugg.. 
Igår gjorde jag inte mkt, tog en promenad och en kort joggingtur på morgonen i snöslaskblasket som var, inte alls mysigt, men ändå rätt skönt efteråt!  Hästarna fick vila så det var lugnt hela dagen, gjorde inte mkt alls ja! 
Kvällen var rätt seg den med åkte till Sanna och tog in deras hästar på kvällen vilket gick bra, dom var hur snälla som helst, bara Tamlin som tyckte att det var konstigt att inte matte var där som vanligt ;)
Danne kom hit en sväng, och sen åkte han med mig till våla och hämtade Sanna, Danne, Tessan och Stefan som vart på 50 års fest :)  
Somnade vid halv 2 typ, och vaknade vid halv 4, somnade om och vaknade vid 5, somnade om och vaknade vid halv 7.  Tror jag kommer vara trött ikväll?  
Mätte hästarna igår, dom växer, sakta men säkert, nu är dom minst 137 och 154 cm  :) 
Nu ska jag ta en promenad i det fina vädret, sen ska jag rida båda hästarna och fixa stallet! 
Ser ut att bli varmt och skönt nu några dagar framöver, det är bra, kom sommaren kom! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0