söndag 28/4

Vilken helg, herre gud. 
I fredags var jag ju som sagt chafför.. 
Igår var vi iväg till Viksta, på den där marknaden.. Det var jag och Robban och Oscar och Brolle..
Säger bara en sak, äckligt mycket skit. 
Okej verktyg och sånt, men när det är så mycket skit är det inte roligt längre..
När vi hade gått ett varv åkte vi till knivsta, gick på bolaget och lämnade av dom andra två som skulle hämta bilen där, åkte tillbaka till stan och handlade lite grann, träffade på mamma så vi surrade lite grann innan vi åkte hem :) 
Väl hemma så vilade vi en stund på soffan och njöt av lite fina dressyrekipage innan det var dags att göra sig i ordning för kvällen.. Vi åkte till Oscar och grillade och sen åkte vi till stan, och hamnade såklart på etage.. 
Träffade på "alla andra", det var rätt mkt mer folk där igår än i fredags kan jag ju säga! 
Kul vare, och ja, jag till och med sjöng karaoke!  ;)  
När det stängde där åkte jag, Danne, Viccan, Johan, Matilda och Matte som körde till Max, åt och åkte hem.. 
Hemma vid 5 typ igen då ;) 
Vaknade vid 7 när klockan ringde och gick ut och släppte ut hästarna och sen var det soffan med grabbarna som gällde tills det var dags för pizza och ännu lite längre ;) 

Hästarna fick gå på åkern idag båda två, och båda två kändes faktiskt riktigt bra, riktigt nöjd! :) 
Middan är i magen och nu ska jag somna till Maria Wern, helt okej :) 

Puss å god natt! :) 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0