onsdagsmys!

Började med att fixa hästarna i vanlig ordning sen var jag inne en stund på förmiddan och bakade muffins! 
Red Zally en sväng- som var mer vild än tam i det här satans blåsvädret, det var som att sitta på en laddad kanon som man inte riktigt vet när den skjuter iväg! 
Men hon var snäll så jag satt kvar :) 
Fick i mig lite lunch och sen fixade jag stallet, tog in Långben och spolade av honom och gjorde honom lite fin precis lagom tills Madde kom hit och red honom en stund , helt okej att bara sitta och titta på när någon annan rider ens häst - tummen upp!  Jag provade iofs två minuter, helt fel att rida i dressyrsadel, skänklarna nådde ju inte ens in till magen, och jag som rider med rätt mkt ben.. Ni kan ju tänka er själva ;) 
Sen fikade vi och när Madde åkte hem så gjorde jag klart det sista ute.. 
Blev precis hembjuden till Oscar på middag, så jag slipper det måstet även idag :) 
Bra dag helt enkelt! :)  

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0