Måndagskväll.

Efter en dålig morgon har jag i alla fall haft en bra dag! :)
Hästarna har skött sig, Långben fick gå lite markarbete, mycket galopp tills han verkligen kom igenom och kändes bra.
Zally var busig, så hon fick värma upp med mycket avbrott, igångsättningar, öka, minska och det gjorde hon bra. Sen fick hon gå ut på åkern och galoppera lite, fortfarande lite busig och mycket framåt men skötte sig super! Jag överlevde :)
Sen avslutade vi med att hoppa lite dike, jag märkte att hon inte ville gå över först, så det gick vi igenom och till slut hoppade vi fram och tillbaka massa gånger, både över vanligt torrt och med vatten i :) gick hur bra som helst! Sen friserades hon, klippte man och pannlugg så hon blev lite fin igen :)
Fixade håret idag, och jag blev nöjd..
Det är så skönt när man får i lite ny färg!! :)
Har varit ute och sprungit en sväng, eller närmare en timme, duktiga vi!! :)
Så nu är hästarna nattade, middagen intagen, duschad och klar att sova!
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0