måndagsdepp.

Idag har inte varit någon bra dag, känner mig bara på botten.. 
Har svårt att hitta något positivt..
Har en konstig känsla, jag vet inte hur jag ska förklara.. 
Typ hela dagen har jag lyssnat på såna där typ depp/kärlekslåtar som jag bara gör när jag är nere eller ska försöka sova ;) Men jag är egentligen inte deppig så jag vet inte ja.. 

Har iallafall haft tid till att störa mig på att det finns typ 100 tv program just nu som handlar om folk som åker hem till folk, folk som träffar folk, folk som pratar "privat" med folk, varför tycker alla att det är så underhållande? Vi har snart sett alla kändisar flera gånger om och det räcker nu! 
 
tack å godnatt. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0