Gårdagens träning!

Känner mig riktigt nöjd efter igår, båda hästarna skötte sig bra! 
Långben var först ut och det märktes att det inte var jag som red honom i onsdags ;) 
Han känns bättre och bättre och framförallt känner jag verkligen att han börjar ha koll på hela kroppen och faktiskt hoppar mycket bättre nu när jag har lite bättre galopp, vilket han tidigare knappt klarat av eftersom han varit så pass valpig och haft så dålig koll på sig själv.. Han avslutade med en bana på typ 120, vilket kändes bra :) 
Zally var fin, hon blir bara bättre och bättre hela tiden och det är så sjukt kul! 
Hon var lite småbusig till en början, och blir lätt lite vinglig då vilket gör det extra viktigt att jag verkligen vänder upp i tid för att verkligen hitta det perfekta läget. 
Hon fick avsluta med en bana på 1m-110 och det gjorde hon superenkelt, det känns verkligen att hon börjat bli stark i kroppen :)  Var jättenöjd så nu laddar vi inför utesäsongen!! :) 

Zally börjar bli väldigt lik Frosty att rida, bara det säger en hel del, jag stortrivs! 
Ser ännu mer fram emot när mina småflickor blir stora och jag får äran att börja rida på dom!! 
Pappa hälsar på Certina, och Certina äter upp pappas hand 





 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0