6/4

Lite lätt seg lördagsmorgon.. 
Hade en superbra kväll igår, det var längesen man slapp de där bytande av musik och samma låt som spelas 100 gånger, kanske borde fortsätta med skivor? ;) 
Det blev tacos och min dundergoda efterrätt med Sanna och Danne och sen kom resten på senheten :) 

Fixade hästarna i morse, hade förberett det mesta så det var mer eller mindre bara att släppa ut dom innan jag gick in igen för att försöka somna om en stund till :) Men jag vet inte ja om det har gått så bra, somnat en halvtimme och vaknat typ hela förmiddan så nu ger jag upp! 
Har fixat disken och dammsugit det värsta i hallen.. 

Ska sitta en stund med min uppgift och sen ska jag gå ut i stallet, ska packa i ordning kornet som Robban och hans pappa hämtade igår :)  Det blev drygt 2 ton den här gången med så nu har vi så det räcker ett tag till :) Hästarna ska trimmas och alla grejer ska putsas och packas tills i morgon! 

Robban är nog snart hemma, han och Rikard har varit iväg och hämtat en bil nu på morgonen som Rikard köpt :) 
Ikväll ska vi gratta hans mamma som fyllde år igår och i morgon ska vi iväg på tävling med hästarna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0