4/4

Bra start på dagen = göra en godkänd tenta! :)
Bara en uppgift kvar, sen är jag klar! Skönt som satan!
Ler fortfarande efter gårdagens ridpass på Långben, shit va kul det var. Jag hoppas båda två håller hög standard idag med..

Idag ska jag som vanligt rida och göra klart hästar och stall, sen blir det en sväng till mamma och en sväng förbi stan. Ska köpa lite mat åt hästarna, antagligen handla lite åt oss med när man ändå är i stan och sen ska det shoppas present till Robbans mamma som fyller år i morgon, kanske ska ge mig själv nåt fint samtidigt eftersom jag har namnsdag dessutom :)
Tar med mig hunden hem till mamma idag, hon ska få flytta hem igen efter en vecka här hos oss! :) lovar att hon kommer bli besviken när jag lämnar henne där, jag tror hon har det ganska bra här ;) Katterna däremot blir nog glada, dom slipper hålla koll på den farliga hunden och så kanske jag klappar lite mer på dom? :)

Jag har dessutom börjat "dela" på småtjejerna lite smått, så nu när jag tar in och ut hästarna så får dom gå var för sig, lite gnäggande och sådär blir det såklart, men dom lär sig fort :) Dax att bli vuxna!

Kan man spola tillbaka tiden några år kanske?  :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0