tävling -

Långben och jag åkte till Åsebo och hoppade 120 125, första gången han fick gå in direkt i 120, vilket kändes riktigt bra faktiskt!  Han var fokuserad och jobbade på bra, fick extremt trångt i 3-kombinationen på väg ut så han fick med bommen där, annars riktigt bra runda enligt mig själv.. 
125 samma sak egentligen, bra runda men fick ett dåligt språng och ett ner, linje på 4 språng lite fram, hade kanske kunnat rida på ännu lite mer fram för att få ihop honom lite mer in till hindret, men han tittade rätt mkt på publiken kändes det som, han brukar inte hoppa direkt bra när man hoppar rakt mot publiken vilket man gjorde där..   
Men han kändes bra i alla fall! :):):)  
 
Idag har vi sagt hejdå till Hjördis som har flyttat,  hon ska nu bo strax söder om Borås! :)  
Sen har vi varit i kyrkan ( det var tacksägelse för pappa ) ..  
 
Nu ska jag göra ordning Zally för att åka på träning,  första någonsin!  = Spännande ( hoppas jag överlever )   :)  
Mamma ska få filma så det kommer säkert upp nåt om det kommer med nåt! :)  
 
Sen ikväll får vi se hur det blir,  vi ska förhoppningsvis bli bjudna på mat, en kompis till pappa som ska komma hit och bjuda,  helt ok! :D  

tjing! 
2:a klassen :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0