söndag - härliga regniga söndag!

Fy känner inte alls för att åka iväg och träna idag, förstår inte varför vi fortfarande är ute, hade varit bra skönt att få komma in nu när ändå inne säsongen har börjat!  
Det här regnet gör inte saken bättre direkt ;)  
Sitter just nu och funderar och planerar lite hur jag ska göra med sadelkammaren i harbo, det är ju mitt nästa projekt när spol/uppbindningsplatsen är klar, vilket den nästan är.. Det är ju bara sånt där trams kvar som jag inte direkt kan göra typ koppla in lysrören och fixa vattnet..  
Såg även att Sanna hade gjort ordning hos sig, och ja typ alla brukar ju fixa ordning inför hösten/vintern!  
Mitt problem är bara att det är så trångt,  det är så dåliga ytor som blir svåra att använda, jag vill ju kunna göra så mkt som möjligt själv, utan att be om hjälp hela tiden..  Jag vill ha så mkt och jag vet att allt tar mer plats än vad man räknar med :P  
Min fina ritning!  : 
 
Nu blir det en promenad med hunden innan jag ska göra mig i ordning och fixa hästarna!  :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0