shoppashoppashoppa

Har ett galet shoppingsug just nu, ska in till stan och möta upp mamma & Sara i eftermiddag,  vi ska försöka göra oss lite fina = fixa ögonbryn och färga både bryn & fransar,  det är ju ingen ide att sminka sig nu i dagarna, och speciellt inte till begravningen, men man vill ju inte vara blekare än blekast, så vi får hoppas att vi blir fina :)  
Vi ska till samma tjej som mamma och jag var hos förut,  hon var jätte duktig så vi får se hur det  blir!  
Har även fixat håret lite grann, hade en sån ful utväxt, så nu är det lite jämnare ljust.. 

Igår var jag & Robban in till gränby,  vi började med att fika, eller ja åt en macka!  Sen köpte Robban ett par nya jeans, jag ett par svarta pumps, som jag kanske ska ha på begravningen, annars bara till fint!  Sen köpte även Robban en skjorta som han ska ha då,  om den passar till vill säga :)  

Idag blir det en sväng till både granngården och hööks,  har lite saker jag lär köpa,  skulle vilja köpa hur mkt som helst..  Hemskt!   Tänkte kanske även köpa lite saker till hagarna, vi har tryckt ner lite stolp så nu är i alla fall vinterhagarna klara, så nu ska det upp med isolatorer och tråd innan det är färdigt! :)  
 
Ikväll ska vi nog försöka få in alla hö maskiner i ladan, så de inte blir förstörda av att stå ute! 
Fint väder idag, förutom att det blååser mkt,  men ändå får man passa på att vara ute :)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0