Midnatt -

Idag har varit en till ganska bra dag,  stundvis lite jobbig, men ändå rätt bra!  
Åkte med mamma och Sara till thuns och stillade shoppingsuget lite, jag köpte bara ett par nya tröjor och lite småkrams :)  Både mamma och sara hittade ett par bra grejer dom med :) 

Har bara ridit Långben idag,  han kändes bra faktiskt..  Han kändes som att vara i form,  får hoppas det inte bara var nåt tillfälligt..
Åkte en sväng till Harbo,  var inte ett dugg sugen på att åka,  men jag var tvungen att hämta hö till ponnyn så det var lika bra att åka..  Kollade även på hoppningen på tv, galet va mkt hopp det finns i vissa hästar alltså!  
Blir så avundsjuk på hur bra både ryttare och hästar är, på riktigt så himla skickliga dom är!  
Tråkigt på Roffe som tappade lite och petade 2 hinder,  men som dom sa,  det var på hans tredjehäst..  
Ludgers häst som stannade, satan va han gick på den!  Det är inte ofta man ser att det behövs på de där hästarna, men tydligen och eftersom den varit dum förut så kan man ju förstå frustrationen. 

Nu har jag i alla fall kommit hem igen,  ensam inatt med..
Känns..   kul?    Aja, det är bra att karln har lite att göra :)  
 
Klockan är över midnatt och jag ska sova så jag orkar upp till hästarna i  morgonbitti,  klockan är ställd på halv 7 som vanligt  :)  God natt!  
 
Pénélope Leprevost som vann ikväll ( snott från gcts officiella sida som jag förövrigt tycker är skitbra! ) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0