Måndag -

Åh,  sega måndag!  
Är ungefär lika trött som igår, i lördags var jag så snäll att jag var chaufför åt Robban som var ute med jobbet.. 
Han ringde typ strax före 2 på natten och ville bli hämtad, just då var jag rätt pigg och det var inga problem!  
Väl hemma igen så kunde jag inte somna om, och jag när jag väl somnat så vaknade jag typ var 30:e minut, kunde fan inte sova ordentligt alls efteråt.. 
Klockan ringde som vanligt vid halv 7 och jag fixade hästarna, sen åkte jag med Bea & Nisse till tierp, hon tävlade Cayenne - vi var hemma typ kring halv 2, så det var tidigt vilket såklart var hur skönt som helst! 
Senare på em åkte vi till harbo, Robban skulle greja med nåt vad vet jag inte.. Uppenbarligen inget viktigt,  jag lag mig på soffan direkt när vi kom fram - Robban max en halvtimme efteråt och sen sov vi tills jaa.. halv 8?  Hur slöa som helst,  det är inte ofta jag sover på dagtid,  men satan va trött jag var!  Hemkt..  
Hann i alla fall klappa bums, och ta bort all mat som dom fått!  Nu åker man inte dit för att mata utan för att ta bort maten..  Om ni träffar på mina katter så är det inte mitt fel att de ser ut att snart rulla fram.. 
Sen åt vi i alla fall mat och åkte hem hit igen ^^  
Idag på morgonen åkte Ella & Ivan hem, så nu är huset tomt igen! 
Jag har en så länge bara fixat stallet,  ska ut & rida lite snart,  blir alla 3 idag även fast det regnar som vanligt! 
Men jag ska börja med att se om maskin där ute startar eller om den måste laddas..  
Och sen har jag en hel lista på saker som skulle behöva göras -  bara att skynda på!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0