lördag - 8/9

Igår fick hästarna hoppa lite, Långben kändes bättre än sist, så jag hoppas att han kanske kommer igång lite mer nu igen efter allt som hänt..
Zally skötte sig hon med, hoppade inte så många språng då det känns att hon inte orkar så mkt!

Sen på kvällen åkte jag, robban, mamma, bea & nisse in till stan för att käka och kolla på Hamilton, och ja jag tycker den var bra! Den första är ju alltid bäst, men jag tycker den här håll bra! :)

Nu på förmiddan har jag, Robban och Oscar varit på marknaden i börje - fan va mkt skräp det finns! Inte fan skulle jag vilja köpa mkt där heller.. Okej bildelar och sånt, men gammalt jävla krimskrams vill man ju inte ha! Usch & fy!

Resten av dagen blir det till att rida, köra in spån.. köpte 4 pallar igår som ska packas in.. Robban ska köra hem lite höbalar och jag ska försöka mig på att hjälpa Sara med att måla naglarna, hon ska ju på bröllop ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0