Den som spar, han har!

Åh,  jag hittade ett par lappar som jag skrivit till pappa när jag var liten,  det första var extremt svårt att läsa ( antar att jag precis lärt mig skriva, bokstäver bak och fram och inte ett enda mellanrum, punkt eller sånt! 
Den andra var bättre fast ändå väldigt längesen, men det såg ut som jag skriver idag ungefär..  
Det är så himla kul att han har sparat allt gammalt "skräp" som vi har gjort, skrivit och ritat :) 


Första vackra orden jag skrev (bamse lappen med stavfel & bokstäver bakochframöverallt,  hade nog dessutom fått någon mat i skogen tidigare som jag inte var så förtjust i ;)  )  :  

Hej Pappa
Jag vill följa med om du ska flytta. Jag kommer att lyda dig jämt och vara snäll. Jag vill va ledig och jobba i skogen någon dag, fast då vill jag ha den maten som jag vill ha. Från Mimmi 
Och jag vill att det ska vara såhär. 
Hejdå Pappa
 
Andra lappen: 
 
Pappa!
Hej! 
Du är en bra pappa! Det vill jag att du ska vara jämt, och jag hoppas du ställer upp på det! Vi kanske inte träffas varenda dag så mycket jämt men jag är glad över det vi träffas. Jag vet ju att du måste jobba! 
Du är bra på att stötta mig när jag kanske är ledsen eller någon annat! 
Det skulle vara bra, kul om du kunde vara som du är hela livet ut. Det är för att du är en jättebra pappa! 

10000000 bamsekramar av din dotter 
*Mimmi*  KRAM 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0