14 / 9 - 2012

Dagen som ingen i familjen kommer glömma,  dagen då vår älskade pappa och man fick komma till sin nya och sista plats på jorden som den person han är. 
Det går inte att beskriva känslorna som strömmar genom kroppen, det går bara inte!  
Hela ceremonin var hur fin som helst, massa fina blommor från massa fina människor, det betyder bara så mycket för oss alla att det är så många som visar att pappa faktiskt betyder något även för dom!  Det är så fint.  Jag bara önskar att pappa kan se det själv :)  
Tjejen som sjöng i kyrkan hette Josefin,  hon var enligt mig sjukt bra, riktigt duktig!  ( lite stolt över att det var jag som hittade henne )  ;)  Låtarna blev hur bra som helst,  mamma höll ett tal och gjorde det verkligen med styrka, jag hade aldrig klarat det så bra, det var en väldigt fin dag,  men ändå en väldigt hemsk dag.
Blandade känslor minst sagt.. 
Pappa kommer i alla fall få den finaste graven någonsin,  jag lovar att den kommer skötas med mycket kärlek!    
Vi hade ett riktigt fint hjärta av massa röda rosor,  fint va?  
Världens bästa pappa! 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0