11 september- så gott som bortglömt?

Idag vaknade jag upp i Harbo, första dagen på 3 veckor nu!  
 
Åkte dit igår kväll för att träffa Sanna :)  
Var hemma hos henne och pratade av oss lite, det var mysigt!  Skönt att kunna prata med någon annan än mamma & Robban typ ;)  

Innan jag åkte dit var jag faktiskt till jälla med Zally,  hon var riktigt duktig! :)  Hur kul som helst, hoppas hon kommer vara lika lätt framöver.. 
 
Idag har jag i alla fall varit mest ute, hela förmiddan var jag ute & red hästarna som fick jobba lite på konditionen och sen fixade allt i stallet som vanligt :)  
Sen har jag tvättat av fönsterna här hemma en snabbis,  och har även fått hem 2 stora vagnar med halm,  hur bra som helst :)  
 
Det blir nog en sväng till harbo i morgon med, Robban glömde sina skor och jag lär hämta mat åt hästarna!  :) 
Nu väntar sängen så,  god natt!  :)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0