torsdag -

Det har faktiskt inte hänt så mkt sen i söndags, det har varit en tråkig deppig vecka för min del. 
I måndags var det iofs en bra dag!  Jag fixade ute som vanligt på morgonen, gjorde färdigt allt till kvällen och sådär. 

Gjorde mig själv i ordning i hast och skyndade mig in till stan, jag träffade först Sanna på cupido, vi åt en varsin sallad och bara satt och pratade  :) 
När vi sen åkte åt varsitt håll så åkte jag vidare till Gränby en stund innan jag träffade Sara, vi åkte ner till solpalatset och solade!  Snacka om att det var skönt - det var verkligen en boost i vardagen. härligt!  

Kvällen spenderade jag med Robban i Harbo, vi hade oxå en riktig myskväll, väl behövligt.  
Vår tv har ju pajat av nån dum anledning så då blir det av nån anledning mkt mysigare när man bara är med varann.. 

I tisdags passade jag på att plocka ner sommarhagarna jag hade gjort i Harbo så det ska vara "färdigt" för vintern :)
Sen åkte jag hem och red mina fina hästar! 

Dom har gått riktigt bra båda två hela veckan, det känns så himla skönt :)  
 
Idag har jag varit in en sväng till stan, var först till tandläkaren och jag hade lite lätt "ångest" över att man måste betala nu för tiden, det känns dumt :P  
Som tur var hade jag sånt där frisk bla bla grejs som man får varje år, och hade inte varit förra året så det fanns 2! 
Perfekt, slutade med att jag fick betala 5 kr efter i af 20 minuters undersökning!  Helt okej,  självklart inga hål heller. 
(kan tillägga att det inte var direkt vanligt att betala 5 kr,  tanten som tog betalt typ skrattade åt mig för det)

Sen åkte jag ner till sporren i väntan på att Robban skulle sluta jobba, och det jag skulle ha hade dom såklart inte hemma, så det blev bara ett par strumpor, en nyhet från Pikeur, typ lite funktionsmaterial, verkade hur bra som helst. Blir nog att testa i morgon! :)  
 
Sen när Robban hade jobbat klart åkte vi runt och kollade efter en tv, satan va många det finns att välja på!  
Helt sjukt, men det blir väl till att välja noga ;)  
 
Förövrigt har det mest varit plugg. Har börjat på min första inlämningsuppgift nu,  jag kan det,  men ändå så är det jobbigt när man inte vet, att man inte kan kontrollera innan man skickar in..  Men jag ska låta mamma kolla igenom en gång innan jag skickar in för att se om det är nåt helknasigt :) 
 
 
Kvällen blir lugn, är ensam hemma.. som vanligt.. 
Robban är i Harbo och mamma skulle på bio med en kompis! 
Tror jag ska krypa ner i sängen tidigt och kolla på lite världscuphoppning! Inte helt fel :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0